sâmbătă, 21 noiembrie 2015

Arta mai frate, ARTA!

In materie de arta nu ma pot lauda ca detin vreun talent nativ. Dar apreciez oamenii care au diferite  tipuri de talent si chiar daca nu pot face o meserie din dezvoltarea si exploatarea talentului lor, continua totusi sa-l imbunatateasca. De amorul artei, cum ar veni. Uite ca eu in domeniul artistic am cam doua maini stangi si cel putin cand vine vorba de cantat si pictat/desenat, ma uit cu admiratie si invidie in acelasi timp la cei ce pot face arta cu lejeritate.

In filmuetul de mai jos un artist desavarsit foloseste un snur de carbune sau cum oare s-ar numi acel instrument. Il manuieste atat de bine incat din cateva miscari reuseste sa aiba un rezultat final demn de aplaudat. Nici eu nu am sa lungesc vorba mai mult ci am sa aplaud rezultatul!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea