vineri, 22 august 2014

Adio dieta, am verigheta!

De când mă știu a trebuit sa fiu atent la ce mănânc,  cum, când, de ce... (Asta se întâmpla înainte de casatorie:))).
Pana în jurul vârstei de 22 ani kg mele oscilau intre 50 și 55 maximum acum am depășit cu mult maximul.
Mă tot întreb de ce pentru ca nu mănânc mult, fac mișcare...de fapt știu de ce, problemele de sănătate care creează mediul propice pentru kg în plus. Nu as dori sa intru în detalii deoarece nu este cazul.
Poate și stresul și probleme de zi cu zi favorizeaza aceste kg în plus sau poate e și genetic, așa e conformația, nu știu. 

Eu am încercat de toate, diete, masaje, sala, infometare și nimic nu da rezultate.
Așa ca ușor ușor am abandonat tot, asta sunt și cine mă place, mă place așa cum sunt. 
Am auzit de curând expresia ai verigheta, adio dieta și o sa urmez întocmai. Se zice ca femeia măritată se îngrașă,  nu are grija de ea, se dedica familiei suta la suta...iar femeia divorțată este mai ceva ca o puștoaică de 18 ani.
Eu momentan sunt măritată, lângă mine am o ciocolata imensa iar ceasul este doar 1...noaptea...așa ca de dieta.
Adevărul este ca am obosit de atâtea restricții, nu mai pot, m-am hotărât sa mananc ce imi poftește inima la orice ora, oricând și apoi vedem ce se mai întâmplă. 

Mirela A.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea