duminică, 24 august 2014

Enigma Top Eleven

Nu stiu ce se tot intampla cu acest joc de browser, Top Eleven, dar nu mai reusesc sa am o echipa competitiva de cateva sezoane. Desi am fost in ligi in care imi creasem cam cea mai buna echipa (valoric vorbind) fata de adversarii mei, nu am reusit sa ma bat la podium ci mai degraba la clasarea pe locurile 5-7, locuri neutre, care nu duc in Liga Campionilor, dar te promoveaza la un nivel superior. Pana acum am promovat an de an, dar in acest sezon am fost la numai 3 puncte de locul opt care m-ar fi tinut in loc. Chiar si asa, nu sunt multumit deloc de pozitia din clasament, pozitie care ma lasa in continuare in afara Ligii Campionilor.

Oare Top Eleven si-a schimbat algoritmii iar eu nu mai reusesc sa ma acomodez cu cei noi si astfel nu reusesc sa castig aproape niciun meci important? Mai mult de atat, in ultimele trei sezoane am luat bataie de la echipe cu mult sub valoarea echipei mele. Infrangeri in moduri inexplicabile, care te duc cu gandul la blaturi, chiar si in aceste meciuri virtuale. Desigur ca sufar si eu un pic de paranoia acum, dar problema ramane aceeasi. Cum de nu mai am performante, desi construiesc o echipa mult mai buna decat adversarii mei directi.

Acum sa nu va aud ca-mi spuneti sa schimb antrenorul, ca eu sunt acela si tot eu am castigat destule trofee alaturi de echipa mea Lemonade FC. Deci care sa fie enigma Top Eleven?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea