duminică, 24 august 2014

O zi neagra

Am avut o zi cum rar întâlnești. Bine ca nici noaptea trecuta nu a fost ok dar tot răul spre bine.
În afara faptului ca am ajuns la urgente pentru ca am facut o nevralgie urâtă, colac peste pupăză, m-au luat și niste dureri groaznice de stomac din cauza pastilelor fără număr pe care le-am luat și degeaba.
Cică din cauza aerului condiționat mă doare toată partea dreapta, cu masele cu ochi, cu ureche, m-au umplut de pastile și sa stau acasă,  sa mă feresc de curent etc.

Pastilele le iau dar cu statul acasă e problema mare, nu am cum sa lipsesc de la serviciu și nici nu vreau sa creez probleme. 
De mâncat nu prea pot, pentru ca nu pot mesteca, nici măcar nu mă pot atinge pe partea stângă,  lesin de durere.

Și uite cam așa e viața asta,  abia trece una ca a și venit alta. 
Azi la urgente mă întreabă medicul în cât suntem azi, iar eu repezita 13, iar el răspunde sarcastic..ei vezi, d-aia te doare!
Plec de acolo cu dureri cumplite, îmi venea sa mă urc pe pereti, și ajung acasă în mai mult de o ora, drum care mai mult de 3 minute nu îmi lua dar efectiv m-am rătăcit, nu știam pe unde sa o mai iau, ce sa fac, cum sa fac, Niciun drum nu imi părea cunoscut, parcă eram într-un oraș nou.
Iar când am ajuns acasă și i-am povestit soțului mai mult prin semne ca nu puteam vorbi, a ras de mine juma' de zi. Așa intamplare "minunata" nu doresc la nimanui.

Mirela A.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea