joi, 14 august 2014

Cu sau fara frati?

Sunt atât de multe persoane singure pe aceasta lume încât mă gândesc la o lege în care toate familiile sa fie obligate sa nască minimum doi copii. Este greu sa nu ai o sora sau un frate care sa te ajute la greu sau sa se bucure de realizările tare. Eu am o sora mai mica cu 8 ani și pana acum nu aveam mari tangente pentru ca ea era prea mica ca sa înțeleagă problemele mele, dar acum a crescut și sunt mandra ca am o sora.

Am prieteni și prietene care nu știu ce înseamnă cuvantul "frati" și nu as vrea ca baiatul meu sa crească fara a ști semnificația acestui cuvânt.
Este adevărat ca de multe ori, la nervi, am zis ce bine ar fi fost fără ea...dar am zis și am gândit acest lucru din cauza unor lucruri banale..ca mi-a luat nu știu ce jucărie sau ca îmi poarta hainele... copilării. 
Sora nu se rezuma la schimbul de haine sau de jucării și acest lucru l-am înțeles prea târziu când ne-am rănit reciproc fără rost. Trebuia sa ne naștem cu unele lucruri bine implementate în minte și nu sa le înțelegem în timp.

Chiar dacă acele vremuri au trecut, acolo undeva au rămas acele cuvinte grele care au durut și se pare ca încă dor când ne aducem aminte.
Este minunat sa ai o sora sau un frate sau mai mulți (eu dintotdeauna mi-am dorit sa am o familie mare cu mulți frați și când ne strângeam toți se umplea casa; sa radem, sa povestim).
Așa ca fraților faceți mulți copii, chiar dacă trăim vremuri grele, suntem stresati, avem griji, probleme, nu sunt bani. Un copil creste și ne va condamna mai târziu ca nu are un umăr pe care sa plângă. Unde mănâncă 4 guri categoric este loc și de a 5 a.

Mirela A.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea