sâmbătă, 23 august 2014

Canicula face ravagii

Asa vreme schimbătoare ce avem în ultimul timp. Pleci de acasă pe ploaie, vânt,  vijelii și te întorci pe 40 de grade. Nu stii cum sa te îmbraci, sa iti iei umbrela cu tine sau sa nu o iei, sa iti iei și vreo bluzita în plus ca...nu se știe. 

 Eu de câte ori iau umbrela cu mine nu ploua și dacă am luat-o bineînțeles ca ploua. 
Sunt din ce în ce mai multe persoane care leșină pe străzi din cauza caniculei, iar decesele sunt în continua creștere. 

Deși suntem avertizați în toate modurile posibile sa nu ieșim din casa intre orele 11 și 18, noi ieșim la plimbare fix intre aceste ore și apoi ne vaitam ca ne este rău. Așa se întâmplă când te crezi "zmeu" și invincibil.

Eu evit cât pot de mult sa ies intre acest ore iar când nu am de ales, nu plec fără ochelari de soare, fără o sticla de apa luata cu mine, mă îmbrac cu haine cât mai deschise la culoare și cu șapcă pe cap. Aaa, am uitat de crema protectoare, nu ies din casa fără sa mă dau cu ea pe tot corpul.

Dacă nu ne protejam noi atunci cine? Dacă nu avem noi grija atunci cine? Aveți grija de voi și de sănătatea voastră pentru ca alta viața nu avem și mai târziu o sa regretam toate deciziile luate în graba.

Chiar cred ca se pot amana multe activitati in aer liber atunci cand avem zi caniculara. Trebuie doar sa ne facem programul in functie de avertizarile meteorologilor, care in ultima vreme sunt din ce in ce mai exacti, mai ales atunci cand consultam buletine meteo locale.

Mirela A.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea