miercuri, 6 august 2014

Iluzii,vise…



Fiecare fata cand este mica doreste sa ajunga o printesa si printul ei va veni pe un cal alb. Fiecare baietel isi doreste sa fie un print, un politist sa salveze lumea de oamenii rai sau pompieri si multe alte iluzii.
Mie, de mica in familie mi se zicea: “fa-te doctorita, sa ajuti oamenii, sa ne faci bine cand vom fi batrani si sa ai grija de noi”,dar nu, eu imi doream sa fiu o printesa, toata familia sa stea cu mine la castel si ca vom trai fericiti pana la adanci batraneti.

Cu timpul, mi-am dat seama ca tot ce ne dorim cand suntem mici sunt doar iluzii…ca realitatea este trista, ca viata este plina de obstacole si ca printesele exista doar in basme. Acum imi doresc sa fiu psiholog deoarece astfel pot ajuta oamenii, ascultand si mi-am dat seama ca orice iti vei dori de la viata trebuie sa lupti si niciodata sa nu renunti.

Mi-as dori sa fiu din nou mica, cu zambetul inocent si cu visele mele in care credeam cu fiecare particica din corpul meu.Totul era mai colorat si eram mult mai fericita.

Mirela A.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea