duminică, 10 august 2014

Am facut o investitie buna

Mi-am luat un notebook second hand acum ceva timp. Stiti ca renuntasem la PC-ul meu pe motivul ca imi manca mult prea mult timp. Am rezistat cateva luni fara notebook sau calculator in casa, dar nu mi-a fost usor. Tot timpul gaseam cate ceva de facut care sa necesite un ecran mare si optiunile unui calculator. Nu ma puteam descurca de pe telefonul inteligent. Asa ca imediat ce a picat oferta pentru un notebook second hand, am si facut investitia. Acum la cateva luni dupa achizitie chiar ma bucur ca l-am achizitionat. Chiar daca pretul a fost mic de tot si imi punea semne de intrebare, am zis sa incerc. Si am incercat si acum ma declar multumit de achizitia facuta.

Nu tin de felul meu partea produselor prea ieftine, indiferent ca sunt noi sau la mana a doua. Dar atunci am facut acea alegere pentru ca nu aveam bani pentru mai mult si am zis ca pentru nevoile mele merge si un notebook second hand. Nu sunt vreun pasionat de jocuri, asa ca navigarea pe internet de care am eu nevoie se poate realiza chiar si pe un dispozitiv usor depasit la alte capitole.


Acum insa prioritatile mele s-au mai schimbat. Am proiecte la care lucrez prin intermediul internetului si al notebook-ului, am emisiuni si filme de urmarit, programe care necesita o viteza mai mare de reactie a dispozitivului meu, ceea ce inseamna ca voi face o noua achizitie. Si de data aceasta voi arunca o privire tot pe piata second hand a dispozitivelor de acest gen pentru ca nu vreau sa dau prea multi bani pe unul nou. Si sa stiti ca sunt firme care vand laptop-uri reconditionate la care ofera si garantie. Asa ca nu am pierdut nimic daca stau bine sa ma gandesc.

Mai ramane de stabilit bugetul si apoi modelul de cumparat. Mi-as dori sa fie ceva colorat, ca de negru m-am cam plictisit. Dar daca va fi sa fie tot negru, am sa-l personalizez cu stickere speciale pe care le-am vazut eu intr-un magazin in centrul orasului. Sa-l tunez sa arate bine si pe exterior nu numai pe interior. Si apoi sa vedeti ce soi de ozn va iesi.

Acum serios vorbind, chiar am nevoie de un dispozitiv de pe care sa lucrez tot ce am nevoie. In ultima vreme am tot avut mult de scris, ba pe blogul meu, ba pentru altcineva pentru care mai lucrez de acasa, asa ca trebuie sa fie ceva atragator si la interior si la exterior pentru trebuie sa ma indemne la lucru.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea