sâmbătă, 23 august 2014

Mandra de mine

Azi am avut o zi superba, de fapt o seara. Nu va gândiți ca am fost la vreun restaurant select sau am avut vreo ieșire din oraș. Nu! Am fost de am luat băiatul de la bunici și am plecat la shopping.
Am lăsat în jur de 3000 ron dar mi-am achiziționat niște produse minunate.
Sunt tare mandra de alegerile făcute și mai ales de mine.

Am luat masina de spălat, un cuptor cu microunde, un led pentru bucătărie și o periuța de dinți electrica.
Sunt foarte încântată de toate dar ce mi-a atras atenție în mod special este periuța, este extrem de buna și curata foarte bine, o recomand cu toată încredere, dai un ban dar se merita.
Este un sentiment atât de plăcut când cumperi ceva pentru casa ta, o mulțumire sufleteasca, o liniște interioara fără margini.

Nu credeam ca aceasta zi se va sfârși atât de bine.
Săracii angajati ai magazinului au plecat la casele lor extrem de obosiți, dacă au 2 clienți ca mine zilnic își dau si demisia. Am stat pe capul lor în jur de 2 ore și mai stăteam dacă nu se inchidea.

Îmi pare rău că i-am chinuit, dar așa este femeia...aia de ce e așa, cealaltă de ce e invers, care sunt avantajele, dezavantajele, care este mai bun, dar de ce e mai bun, uf, îmi amintesc și rad singura.
Bine ca am luat ceva și nu i-am plictisit degeaba, ca altfel...sigur plecam bătută de acolo.

Mirela A.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea