luni, 6 ianuarie 2014

Pocnitoarea de acum doua decenii

Nu ma refer la pocnitoare, adica pitipoanca din ziua de azi. Sunt ele cumva sinonime in jargon, dar la altceva fac eu referire. Priviti fotografia urmatoare si spuneti-mi daca va mai aduceti aminte cum functiona pocnitoarea asta facuta de orice pusti dornic de aventura, acum doua decenii si inainte de revolutie. Probabil ca si parintii mei au prins d-astea in copilaria lor. Probabil ca generatia lor le-a inventat.

Sursa: Facebook

Un comentariu:

  1. ?!?!?! pentru mine acolo e o colectie din camara : chibrituri, pungi si un surub sau cum se numeste ghiventul ala. Nu pricep cum functioneaza.
    Singurul lucru pe care mi-l amintesc din copilarie erau tevile pe care suflau baietii bobitze din copaci sau cornete de hartie. Dar asa ceva n-am vazut niciodata.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea