joi, 15 iulie 2010

Un raspuns pentru un andreyboss

andreyboss ROMANIA zice:

mie nu mi se pare o ideie prea buna ….din cauza ca eu stau in hunedoara si tot timpul merg la KAUFLAND si ies din magazin ia imi cere 50 de bani eu ii spun ca nu am iar ia ma ijura asa ca numi place sa ma injure …..dar totusi trebe sa mance ceva si ia si toti dar acum cu criza asta nu mai poti sa ai incredere in nimeni ca poate ..dau un exemplu imi cere 50 de bani si ia dupai vede cati bani am la mine si daca ii un copil mai mic ii ia bani si fuge cei mai face copilu ala mic ca lume nu se mai baga ca asa am patit si eu cu telefonu am strigat dupa ajutor da nimik nimemi nu sa bagat a stat si sa uitat la mn cum imi fura telefonu ….si deaceia nu imi convine sa lucreze MIRELA la KAUFLAND…..

Comentariul a fost luat de aici

E bine omule ca ai o parere, dar ar fi si mai bine daca nu ti-ai mai expune parerile in scris. Ca fapt divers iti spun ca nici mamaie care are ceva ani nu accidenteaza atat de tare limba romana precum o faci tu. Nici pe intuneric nu scriu in halul in care o faci tu. Hai calmeaza-te, respira adanc si mai scrie un comentariu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea