miercuri, 18 august 2010

Nici daca scriam la misto nu reuseam

Am ajuns din lista de mess pe un blog personal al unei mamici. Femeie intreprinzatoare, nimic de zis, s-a apucat de facut blog in postarile caruia isi expune marfa spre vanzare. Garderoba proprie probabil, hainute ramase mici sau mai invechite. No comment. Fiecare se descurca cum poate. Chiar o apreciez pentru acest lucru. Ceea ce nu apreciez insa este stilul catastrofal de exprimare in scris, cat si greselile gramaticale si nu numai pe care le are. Iata numai un scurt text din descrierea ei personala.

Magazin Universal

Bine ati venit pe blogul cu 3 avantaje pt otice detali si informati ma gasiti pe mss serban.alina22 si nu uitati ca ne puteti specifica ce ati dori si nu ati gasit pe acest blog
Date Personale
Fotografia mea

alina serban
bucuresti, Romania
buna ma numesc alina. si sant din bucuresti, imi place cea ce fac si vreau pe vitor sa fac un site. mai personalizat si sa va faca placere sa vizionati diverse postate de mine pt voi, si de calitate sa aveti incredere in mine cit despre livrare, ce trebe sa stiti ca comenzile ce au suma de 50 de lei, taxele de transport sint suportate de mine. mai aveti si alta varianta sa depuneti bani in cont chiar daca suma este mai mica de 50, nu mai platiti taxa postala daca depuneti bani in cont pt ori ce informati va stau la dispozitie pe id serban.alina22 va multumesc


Cu asa scris nu stiu cate pareri bune va avea despre blog. Totusi are multe comentarii. Si nici eu nu-s cel mai bun scriitor si nici vreun critic nu ma pot numi, dar la un nivel ca asta cred ca oricine poate critica. Un asemenea scris concureaza cu succes la cel mai "nashpa" scris din punct de vedere gramatical.
Comentarii?

2 comentarii:

  1. Vai!!! Mă dor "ochi", urechile și "creeru'"! N-ai ce face domn'e! "Unii e proștii, alții se face!"
    Mă îngrozesc de fiecare dată când văd cum oamenii cotonogesc limba română. :( De doi ani trăiesc într-o țară din vestul Europei, și din cauza asta "viața mea românească e, mai nou, online". Am devenit o "cititoare fericită". :D Numa' bâlbe și bâlbuțe! Sper să nu fie contagioase! :P
    Să nu ne mirăm de ce ne merge atât de bine! Atât IQ-ul cât și EQ-ul acestor oameni "demni de laudă" cred că s-a rătăcit pe undeva, și vrem, nu vrem ne trag și pe noi în jos. Că deh! Cică-s d-ai noștrii!
    Numai bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ms de comentariu. Ai dreptate. Constat ca si pe mine ma mai lasa balta unele formulari sau reguli gramaticale, dar unde nu-s sigur ca e bine, formulez altfel sau caut pe "gagal" daca nu sunt sigur. Dar de cand ma stiu nu am scris intr-un hal fara de hal si nu am calcat gramatica in picioare.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea