miercuri, 28 noiembrie 2012

Blogosfera prahoveana produce surpriza la baschet

Intr-o zi obisnuita de sambata, ca dupa Black Friday, bloggerii prahoveni au avut de disputat un meci de baschet pe care nici macar ei nu se asteptau sa-l castige. Cel putin o parte din ei erau sceptici in privinta faptului ca pot invinge o echipa Asesoft Junior U14 cu doua luni de antrenamente regulate si o banca de rezerve generos de lunga.
Primul 5 trimis pe parchetul salii de sport a liceului 1Mai din Ploiesti a fost format din bloggerii-jucatori: Aditza(eu), Bogdan Cojo, Mihai (sotul Vienelei), Kriogen, Dragos Irimia. La sustinere pe margine au ramas: Ana Musatsi sotul ei, Vienela si Haotik care a facut pe fotograful de ocazie si ne-a prins in cateva cadre.
Meciul a fost strans si s-a desfasurat pe parcursul a 4 sferturi, fiecare avand 10 minute. Antrenorul juniorilor de la Asesoft, a facut pe arbitrul, incercand sa fie cat mai corect in decizii si penalizand numai cele mai decisive greseli. Scorul a fost strans, iar echipele s-au succedat de cateva ori la conducerea meciului. Pauza a adus in avantaj de un punct in dreptul juniorilor care conduceau cu 29-28. Repriza a doua a adus un plus de prospetime pentru cei mici, banca lor cea lunga oferindu-le diferite posibilitati. Ba chiar au si ajutat bloggerii cu un om pentru ca acestia sa nu capituleze mai devreme decat era cazul.

Noi bloggerii am profitat pe rand de omul in plus si ne-am odihnit prin rotatie, atunci cand ni se taia rasuflarea. Eu insa am ales sa profit la maxim de primul meu joc de baschet arbitrat si cu timpul unui meci normal, mai ales ca acesta se desfasura pe un teren intreg si nu doar la un cos asa cum mai jucasem pana atunci. Astfel, in cele 40 de minute state pe parchet, am resusit performantele pozitive de a da 6 pase decisive si de a inscrie 8 puncte pentru echipa mea. Pasele decisive ar fi fost mai multe daca Kriogen nu ar fi ratat atat de mult singur sub panou, insa si eu la randul meu am stricat anumite pase decisive venite catre mine de la colegii care sperau sa si inscriu.
In ciuda ratarilor noastre care au fost multe, am avut si norocul de partea noastra la cateva aruncari. Kriogen a inscris mai mult decat ne asteptam in ultimul sfert, Bogdan Cojocaru ne-a tinut tot timpul in  meci prin driblingurile sale si pasele bune, finalizand din cand in cand cu succes, in timp ce Dragos Irimia a fost mai bun la recuperari datorita inaltimii care-l avantaja. Mihai a fost un bun conducator de joc in multe momente ale meciului, in timp ce eu nu am reusit sa-mi tin omul care era mult mai sprinten decat mine si se strecura foarte usor cu mingea in dribling. Cu toate acestea scorul final ne-a avantajat si a fost 58-50 la finalul celor 4 sferturi. Juniorii au fost in forma si au reusit sa inscrie multe cosuri de la semidistanta, evitand capacele venite de la noi cei mai inalti.


La sfarsit ne-am bucurat sa dam mana cu toti adversarii nostrii si ne-am savurat desigur victoria la care eu unul nu credeam ca se va ajunge. Nu e chiar un motiv de lauda, dar macar nu e un motiv de a se face caterinca pe seama noastra cum ca am fi luat bataie de la niste copii.

Un comentariu:

Spune-ti parerea