joi, 27 decembrie 2012

Cadoul meu de sarbatori pentru cititorii mei


Pentru cititorii blogului meu, m-am decis ca pana la urma sa pun pe aceasta pagina cea de-a doua aparitie a mea intr-o emisiune televizata. Generatia lui John este emisiunea carea m-a gazduit in doua randuri in acest an 2012 apocaliptic. Prestatia si prezenta mea in cadrul acestei emisiuni difuzate in direct de postul local Prahova TV, nu a fost chiar apocaliptica dar nici una prea speciala dupa parerea mea. Astept parerile voastre in comentarii, in cazul in care credeti ca merita sa vizionati emisiunea.



La multi ani!

Un comentariu:

  1. Ma enervati amandoi :
    tu fiindca nu iti arati emotiile in fata camerei (banuiesc ca le ai, dar nu se simt),
    iar John fiindca poate face tot ceea ce vrea cu vocea lui.
    Ma enervati fiindca eu nu pot sa-mi controlez nici emotiile, nici vocea.
    La obiect insa, ar fi multe de spus, dar ma rezum la asta :
    pretentia pe care a invocat-o John am mai auzit-o si la altii 'dom'le, de ce sa continui sa-mi achit creditul, ca obiectul pe care mi l-am cumparat deja s-a uzat sau nu mai e la moda!'
    Turbez cand aud asta!
    Pana si bunul Dumnezeu trebuie dat in judecata conform principiului asta, ca ne da corpuri care in cativa ani incep sa dea rateuri si sa nu mai fie 'la moda' in raport cu ultimele noutati ;)

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea