joi, 31 ianuarie 2013

Acum 16 ani eram blond . . . la propriu

In primavara anului 1996 eram inca blond. Aveam o sedinta foto la care participam fara voia mea si pozam cu un buchet de flori in mana, care ii era destinat mamei mele cu ocazia zilei de 8 martie. Eram la varsta in care faceam tot ce spuneau cei mari, pentru ca ei stiau ce era mai bine pentru mine.
Poza a stat apoi pentru multi ani in geamul vitrinei din sufragerie, precum un trofeu vanatoresc, iar acum a ajuns pe biroul meu. Astazi m-am gandit sa o fotografiez pentru a nu se pierde accidental. Inca arata bine desi a fost expusa 16 ani in vitrina cu pahare.
Copilaria mea a fost una frumoasa de care nu mi-e deloc rusine, ba chiar ma mandresc cu ea, avand in vedere cum evolueaza copiii in zilele noastre.

2 comentarii:

  1. dragul meu, mult imi place postarea asta! Facea poze frumoase tatal tau, si banuiesc ca tot el facuse si 'scenariul' cu buchetul de flori. Frumos de tot!

    RăspundețiȘtergere
  2. Și eu am avut o copilărie frumoasa cu care mă mândresc, din păcate nu am prea multe fotografii, ai mei nu au gândit ca mi-ar fi de folos mai târziu. Din câte am înțeles, fotografiile vechi pot fi prelucrate și transferate pe medii digitale. Ar fi păcat să se piardă sau deterioreze cu trecerea timpului.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea