joi, 21 februarie 2013

SMA Studio ne invata

Echipa SMA Studio invita bloggerii din Prahova sa invete cate ceva despre videografie, cinematografie si montaj. De cum am auzit de acest lucru am zis ca este o oportunitate de a mai invata cateva lucruri in acest domeniu, pentru ca momentan cunostintele mele legate de realizarea materialelor video si a montajului acestora, tind catre zero.
Workshop-ul de videografie pentru bloggeri va atinge cateva puncte precum
 Decriptarea imaginii vizuale, elemente de limbaj vizual
  • - cum citim o imagine
  • - în film 1+1=3
  • - discursul narativ
  • - ce filmăm?
  • - de ce mişcăm camera?
 Producţia unui filmuleţ
  • - de ce este necesară etapa de preproducţie?
  • - producţia propriu zisă – cum să evităm cele mai frecvente greşeli
  • - postproducţia – cum ambălam totul ca un produsul final
Imi doresc sa invat si eu cate ceva in acest domeniu pentru a avea macar initierea necesara. daca ma voi hotari sa aprofundez vreodata aceste cunostinte, ramane de vazut.

Daca voi ajunge la aceste cursuri sau nu, (in principiu imi pot aseza programul la serviciu dupa cum am nevoie) daca imi va fi pe plac sau nu, daca voi invata ceva sau nu, va voi spune in viitorul apropiat, intr-un nou articol pe acest blog.

SMA Studio ofera o gama larga de servicii pe care le puteti vedea in detaliu pe pagina web dedicata.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea