marți, 10 decembrie 2013

Imi place Sharon

Din curiozitate cumpar uneori lucruri pe care nu le-am mai cumparat vreodata si pe care nu mi le-a recomandat nimeni. Fructele mai deosebite se numara printre ele. Nu am incercat inca toate fructele care se gasesc in supermarket. Ma refer la cele exotice, cu care romanii nu sunt obisnuiti. Ultimul fruct mai deosebit pe care l-am incercat se nu meste Sharon. Un articol frumos despre acest fruct si cum se mananca el puteti citi aici.
Cert este ca are un gust demential daca este copt bine. Nici nu-ti dai seama daca mananci o prajitura sau doar un simplu fruct. Merita sa-l incercati.
Mie imi place Sharon!

Un comentariu:

  1. cand am vazut titlul am crezut ca e vorba de Ariel Sharon. :)
    Dar cand am citit mi-am dat seama ca n-am auzit inca de toate fructele / legumele / condimentele la Master Chef, pe-asta l-au ratat.
    Oricum, e normal sa-ti fi placut, incepe fix cum trebuie sa inceapa pentru tine : sha :)
    Ah, fructul asta tocmai mi-a adus aminte un al cincilea motiv! Bun! Deci pentru mine a avut valente de ajutor de memorie, desi nici nu l-am gustat inca. :))

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea