miercuri, 30 septembrie 2015

Daca e toamna e Superblog

Cea mai iubita competitie care pune bloggerii la treaba se apropie de o noua editie. Au trecut peste aceasta frumoasa competitie Superblog 10 editii. Suficiente pentru a cimenta relatii bune intre bloggeri dar insuficiente pentru bloggerii care nici nu se gandesc sa rateze vreo editie sau ca se poate intampla ca aceasta competitie sa dispara. Eu sunt unul dintre acei bloggeri care asteapta si urmatoarea editie si care nu participa pentru a castiga premiile (recunosc ca daca mai si castig sunt si mai fericit) ci pentru a cunoaste oameni noi si a-i reintalni pe cei pe care i-am cunoscut deja in editiile precedente. 


Daca in editia cu numarul 10 am scris toate articolele din mers, folosindu-ma de telefonul mobil inteligent, in aceasta editie am sa revin la laptop. Imi voi folosi din nou imaginatia ca sa ocup un loc tot mai inalt in top si poate voi reusi sa imi depasesc performanta cea mai buna. Cred ca pot mai mult decat locul 14, chiar daca stiu ca in aceasta competitie iau startul bloggeri care scriu mult mai bine decat mine. Superblog este si despre strategie si despre multe altele. Sunt multe aspecte care trebuie luate in calcul atunci cand scrii articole pentru probele cu subiecte diverse.

Chiar daca imi anunt inscrierea destul de tarziu asta nu inseamna ca nu am fost nerabdator sa vina momentul in care voi scrie primul articol pentru Superblog.

Sa trecem la treaba!

3 comentarii:

  1. Bine ai revenit in SuperBlog!
    Iti multumim pentru inscriere si iti dorim succes! Te asteptam la start pe 1 octombrie, cu prima proba, si speram sa te regasim la linia de finish si la Gala SuperBlog :) Inspiratie din plin si toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. Timp sa ai sa scrii si bafta la jurizare ! Partea mai putin placuta din concursul asta este legata de jurizare, chit ca aparent criteriile de punctaj sunt transparente. Hm, si probe interesante, cum a fost cea legata de vacanta asiatica la superblogul precedent !

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai revenit in SuperBlog, Adi!
    Iti multumim pentru inscriere si iti dorim succes! Te asteptam la start pe 1 octombrie, cu prima proba, si speram sa te regasim la linia de finish si la Gala SuperBlog :) Inspiratie din plin si toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea