joi, 21 mai 2009

Ce poti face in 3 secunde?


Intrebare usoara al carui raspuns este "mai nimic". Eu spun ca 3 secunde pot insemna foarte mult, dar depinde momentul in care sunt folosite, scopul si importanta acelor 3 secunde. Sunt un parior si pariez de acasa, prin internet. Joc in special meciuri live adica meciuri la care pot paria in timpul desfasurarii lor, avand ca avantaj vizionarea meciurilor live si maniera in care joaca echipele, sau jucatorii pe care pariez. Revenind la tema articolului: tocmai ce am castigat niste pariuri, dupa un final al unui meci in care ultimele 3 secunde puteau lasa urmari neplacute pentru pariurile pe care le facusem. Echipa pe care pariasem ca va castiga conducea cu 7 puncte in ultimele doua minute. Sapte puncte in baschet este un avantaj destul de bun in cazul in care mai ai numai doua minute de jucat. Intamplarea a facut ca pana aproape de finalul ultimului sfert echipa pe care pariasem a fost egalata, iar eu eram in postura de pierzator. Dar meciul avea sa capete un suspans enorm in ultimele 26 de secunde, cand echipa mea era in atac. Eram cu un ochi la joc iar cu celalalt la secundele care se scurgeau. Cu 6 secunde inainte de final favoritii mei au inscris de la 3 puncte, printr-o aruncare perfecta, iar pariurile mele pareau ca si castigate. Dar cele 6 secunde erau suficiente ca norocul sa fie acoperit de ghinion. Favoritii mei au fost cat pe ce sa piarda in ultimele 3 secunde dupa ce comisesera un fault cu intentie. Ambele aruncari libere au fost insa ratate dar mingea a ajuns la adversari care au reusit sa mai arunce inca o data de la 3 puncte, nimerind insa numai inelul, iar clopotelul de final de meci mi-a salvat favoritii si pariurile. Am castigat cu mari emotii si un noroc destul de mare, dupa 3 secunde in care puteam trece de la extaz la agonie.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea