duminică, 10 mai 2009

Inca o victorie!

Aveam restanta din sezonul acesta si trebuia sa recuperez. Meciul a fost programat pe 9 mai. Asa ca am hotarat sa nu ma duc la meciul de pe 8 mai ca sa dau un randament mai bun a doua zi si sa am timp sa ma pregatesc pentru meciul de a doua zi. Imi cer scuze public colegilor mei ca nu am putut sa-i insotesc la meci, dar am facut o alegere buna, cred eu, avand in vedere ca a doua zi am castigat meciul. Oricum m-am trezit tarziu si daca m-as fi dus si la acel meci in nocturna, cu siguranta nu ma mai puteam pregati pentru restanta de a doua zi. Altfel spus, nu m-am prezentat la fotbalul organizat de departamentul in care sunt angajat, pentru ca a doua zi de dimineata aveam programata o restanta la facultate, pentru care m-am pregatit doua ore si ceva inainte de a o sustine. Am reusit sa trec si de aceasta restanta, dar au mai ramas doua sau trei, care sper eu sa nu se mai inmulteasca.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea