vineri, 17 iulie 2009

Sa-mi explice cineva gluma va rog!

Eram la serviciu si ajung fata in fata cu 3 fete. Eu eram marcat de o iritatie pe fata care imi lasase niste semne urate, si ii explicam uneia dintre fete despre cum a inceput sa se vindece si cu ce am dat. Dialogul suna cam asa:
Fata 1: - Ce ai patit te-ai iritat sau te-ai zgariat sau ce ai patit?
Eu: -M-am iritat.
Fata 2: (intervine in discutie) - L-a zgariat o pisica! Avea patru picioare sau opt picioare? (incepe sa rada)
Ma uit la ea si nu am nicio reactie desi ea radea in hohote. Ma uit si la Fata 1 si apoi la Fata 3 incercand sa caut o reactie aprobatoare pe fata lor. Nimic. Niciuna nu radea. Asa ca de cateva zile ma tot framanta aceasta chestie, neintelegand la ce vroia sa faca referire "pisica cu patru sau cu opt picioare. Ma gandesc ca poate Fata 2 era ruda cu omul cu cei "sase cai frumosi". Pentru cine nu stie despre ce e vorba, omul cu cei sase cai frumosi este protagonistul filmuletului de mai jos.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea