luni, 27 iulie 2009

Un concediu . . . de odihna


Din data de 20 iulie am intrat in concediu pentru 8 zile. Un concediu premeditat cu vreo doua luni inainte. Asadar duminica seara pe data de 19 iulie am plecat la mare unde mi-am destins desigur privirile cu formele fetelor care erau lipsite de inhibitii. Desigur ca m-am simtit ca un membru al unui juriu de concurs miss cand privirea mea selecta cele mai bune "concurente" topless si nu numai. A fost foarte interesant si a fost pentru a doua oara cand am mers la mare pe anul acesta. Se prea poate sa mai ajung o data, mai ales ca am primit si invitatie. Mi-a placut foarte tare in Yacht Club, un club de muzica buna (house in special) amenajat pe plaja din Eforie Nord. Am fost acolo in doua mopti din cele 4 pe care le-am petrecut la mare. Totusi la cata lume era pe plaja in timpul zilei ma asteptam sa fie mult mai multa lume in acel club si cu toate acestea nu a fost. Preturile au fost acceptabile unele chiar mai mici decat in Ploiesti. Nu a fost chiar de nota 10 aceasta iesire la mare dar o pot nota cu nota 7,5-8. Cam asa. Poate ma multumesc cu putin dar e bine si asa pentru mine. Vineri am ajuns inapoi acasa de la mare iar sambata dimineata am plecat pe munte. Am mers pana la Sibiu si am vizitat putin centrul orasului care m-a lasat fara cuvinte. Destul de frumos, cu niste cladiri decorate in stiluri vechi care mi-au incantat suficient de mult ochii incat sa cred ca a meritat titlul de Capitala culturala Europeana in 2007. De acolo ne-am intors din drum cautand un loc mai la munte, mai la padure in care sa punem de un gratar sa ne potolim foamea care ne apasa atat de tare. Am gasit un loc care avea si poienita pentru un joc cu mingea, si padure si umbra din belsug, dar care era un vad al prostituatelor pe care le vazusem pe margine cu cativa kilometri inainte. Acolo prestau munca iar un colt al padurii era impanzit de prezervative si de ambalajele acestora, incat riscai sa ti se lipeasca unul de fata la un vant mai puternic. Am plecat asadar si am cautat o pensiune unde sa ne cazam peste noapte. Am gasit cu chiu cu vai una intr-un loc retras. Ne-am pus pe un gratar pe care l-am mancat cu pofta pana la ultima bucata de carne de pui si de peste. A urmat un joc de remi pe terasa vilei in care stateam, unul foarte distractiv. A doua zi am plecat pe la ora 7 dimineata pe traseul Transfagarasan. Am mers cu masina si am facut popasuri la fiecare peisaj mai interesant, unde faceam cateva poze pentru eternitate. Peisajele erau mirifice si ma simteam de parca eram in alta tara. Am urcat pana pe varful muntelui unde norii acopereau piscurile cele mai inalte, iar apoi cand am trecut pe partea cu Argesul am dat de un soare puternic care in combinatie cu vantul rece dadea o senzatie de dezmierdare a trupului. Ceva foarte frumos. Am cautat din nou un loc in care sa ne asezam la gratar deoarece se facuse ora 13:00 si eram plecati de dimineata. Am gasit un loc foarte frumos Cu un peisaj destul de frumos. Aveam o casacada mica in fata noastra, soseaua de partea stanga, iar restul peisajului era format din formatiuni stancoase acoperite de flora acelor locuri. Izvorul ce forma minicascada avea un sunet aparte incat nu te enerva ci te relaxa. In el am pus si un pepene la racit ca sa ne racorim dupa gratarul ce sfaraia de zor. Am facut desigur multe poze si a fost nemaipomenit de frumos. Urmatoarea oprire a fost Vidraru. Barajul de la Vidraru care vegheat de "Prometeu" arata o priveliste minunata. Cam atat din aceasta iesire la munte si la mare in aceeasi saptamana. Ar mai fi de spus ca nasul meu este multicolor caci s-a cojit in mai multe randuri si ca ma ustura destul de tare. Am si racit, dar vad ca incepe sa-mi treaca dupa ce am luat un fervex si am scuipat toata infectia din gat. Am sa revin cu o colectie de poze asadar stati aproape.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea