miercuri, 29 iunie 2011

As vrea pamant pe Pamantul meu

Foto din filmul  Far and away
Inspirat de filmul Far and away, unde se dădeau pământuri neplătite oamenilor tocmai pentru ca acestea să fie populate, imi doresc si eu din ce in ce mai tare bucata mea de pamant. . Acolo povestea este inspirată din fapte reale numai că  acţiunea are loc acum câteva zeci de ani. Încă se mai dau pământuri gratis sau aproape gratis şi în zilele noastre numai că zonele sunt nepopulate sau cu climă aspră. Totuşi dacă nu ai nimic pe lumea asta ai putea încerca şi lucrul asta.  Eu caut acum pământ pe Pământul meu. Un loc'şor care să fie numai al meu. Nu am avut norocul să moştenesc un spaţiu de la nimeni. Nicio casa niciun petec de pământ. Mai am timp dar totuşi nu văd de unde ar  putea să pice vreo moştenire. Şi când mă gândesc cât pământ lăsat în paragină este în România şi cât de mult pământ neexploatat, şi eu nu-mi permit să-mi cumpăr nici măcar 100 de metri într-un loc cât de cât accesibil pentru mine...Trimite prietenilor pe Messenger Ador aurul pe femei in masini sanatoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea