marți, 14 iunie 2011

Permutari si combinatii pentru pariuri



Click pentru marire


Permutation & Combination for betting.
Am tot cautat pe internet un tabel cu combinatii si permutari pentru pariori. Si fiindca la momentul acle nu am gasit nimic, am zis sa pun eu un tabel de acest gen. Eu asa stiu ca se numeste si tin sa il pun aici pentru cine are nevoie. Daca il copiati totusi nu uitati sa puneti sursa. Pentru intrebari legate de citirea tabelului, lasati un comentariu si raspund cat de  repede pot.

3 comentarii:

  1. Sa inteleg ca ai facut curatenie in sertare de ai gasit tabelul? :)
    Vezi ca la etichete nu ai scris numere, graba asta!

    RăspundețiȘtergere
  2. in toate exista un inceput. felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  3. asta e tabelul de la pariloto

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea