marți, 15 aprilie 2014

Greu cu unele

O femeie adreseaza o intrebare la Radio Erevan:
-Ce trebuie sa fac ca sa nu raman insarcinata?
-Beti un pahar cu apa!
-Inainte sau dupa?
-Nu!.... in loc de....

Sursa


Cam atat de sarace sunt unele femei la mansarda! Rar mi se intampla totusi sa vad lucruri care sa ma mai mire peste masura in ceea ce le priveste. Dar doua dudui m-au facut sa ma minunez indeajuns. Eram la serviciu intr-o seara si doua tipe bateau in usa restaurantului, usa dinspre interiorul centrului comercial Omnia din Ploiesti. Inauntru luminile erau stinse si ele probabil faceau shopping la miez de noapte. Rar vezi asa ceva, dar m-am amuzat teribil vazandu-le acolo, agitate ca nu mai aveau pe unde sa iasa. Indiferent ca erau cliente sau angajate, situatia penibila in care s-au aflat, nu se schimba cu nimic.
Si tot cam pe la serviciu am mai vazut in ultima vreme o alta duduie care-si plange de mila din cauza unei decizii proaste pe care a luat-o cu buna stiinta.
Rau e ca prostia nu doare din prima!

Un comentariu:

  1. Hm, nu prea ai dreptate cu partea a doua. Exemplu : in domeniul profesional sa spunem ca avem de ales intre 2 optiuni. Putem sa ajungem mai tarziu sa regretam decizia luata, ceea ce nu inseamna ca am luat-o din prostie. Pur si simplu am luat ce decizie ni s-a parut mai buna la momentul respectiv. Insa nu putem citi in viitor sa vedem ce oportunitate am ratat neurmind cealalta cale. Asta viitorul ne va spune.
    Ideea e ca putem regreta decizia luata, dar asta nu inseamna prostie. Inseamna ca ne-am asumat un risc, ca deseori in viata. Si ca n-am avut noroc. Sau am avut. :)
    Ma rog, nu stiu daca asta e cazul 'aproape' colegei tale, ca sa ma exprim exact cum te-ai exprimat tu, dar din exterior si retroactiv e mereu usor sa judecam deciziile luate.
    Cat despre prima parte, acolo ai mai multa dreptate decat crezi. De fiecare data cand trec dupa orele 20 pentru portia saptamanala de bomboane Delice ma gandesc daca nu risc sa se inchida magazinul. :) Cum totusi sa ramai inchis in magazin ?? Nu ma gandesc decat ca ambele cucoane fusesera la baie si ratasera ora inchiderii, dar ipoteza asta imi naste alta suspiciune despre cele 2 tipe in cauza, fara legatura cu prostia ci cu altceva. Eu le-as fi privit mai cu interes. :)

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea