sâmbătă, 7 februarie 2009

5 victorii, o infrangere si un meci amanat

De cand a inceput campionatul de iarna si pana acum am avut de disputat 7 meciuri. Primele 5 le-am castigat destul de lejer dar am avut o infrangere dureroasa in penultima etapa cand am luat bataie cu 8-2. Cel mai greu pentru mine este ca joc numai in deplasare deoarece pe teren propriu nu mi se permite. Daca as fi avut voie castigam numai cu 10-0, dar asa cel mai mare scor cu care am reusit sa inving a fost 9-1. Acum o saptamana am fost nevoit sa aman un meci deoarece au fost programate doua partide in aceeasi zi, si nu m-am simtit in stare sa le joc pe amandoua. Echipa adversa era mai bine pregatita decat mine si in plus la ea era mingea, poarta si chiar si arbitrul care mai arunca din cand in cand priviri amenintatoare catre mine in primul meci. Azi am sustinut un meci destul de greu dar am facut o figura buna totusi. Am facut 5-5 dar lor li s-a amanat un gol, deci mi s-a acordat victorie. O victorie destul de greaavand in vedere vreo doi colegi de breasla dinaintea mea care luasera bataie cu 6-4 respectiv 7-3. Am avut si putin noroc nu numai ce reusisem sa invat din experientele anterioare. Oricum ca sa bati in asemenea derby-uri iti trebuie o pregatire destul de mare. Mai am etapa pe 13 februarie, cu o alta garnitura, care este la fel de dificila ca si cea de azi. Sper sa o elimin si pe aceasta de pe lista, iar infrangerea sa o transform in victorie in retur. Cat despre meciul amanat am cateva semne de intrebare, la care nu pot rasounde, dar sper sa trec cu bine si peste el.
Cu alte cuvinte am 5 examene luate unul picat, unul pe care l-am amanat si unul care urmeaza sa-l dau. Ce sa fac???E buna si facultatea asta la ceva (asa imi spune mami).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea