marți, 31 martie 2009

Maseaua de minte

In timp ce rontaiam seminte la meciul Romania-Serbia, ma tot deranja ceva in fundul gurii si nu puteam mesteca bine. Am bagat degetelul si spre surprinderea mea am dat de un colt de masea care se chinuie sa strapunga gingia precum un ghiocel pamantul batatorit. Am verificat si pe partea stanga si acolo a incoltit. Numai jos nu a inceput sa dea. Sper sa se faca perechile ca sa fie formula completa. Daca nu mai scot din ele ca sa nu se certe ca nu au pereche :P Am si una de scos si sper sa creasca alta in locul ei. Ca la rechini. Nu ar fi rau. Probabil ca acum si voi va verificati cu limba prin gura dupa noi maselutze. Eu unul sper sa descopar una pe an ca si cum un astronom descopera noi planete. Offf! Vise! As vrea eu sa am parte de asemenea surprize.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea