duminică, 1 martie 2009

O alta provocare. Tema 3

Continuati textul, cu propriile cuvinte

"M-am infiorat si m-am intors spre usa. Se intunecase de-a binelea. Zapada, care nu se mai distingea decat in bataia luminii de la ferestre, cadea invizibila in adancurile propriului somn. Rosemary incepu sa cante alt colind."
------------------------------------------------------
Era colindul cu care isi termina in fiecare seara repetitia. Nu stiam ce sa fac. As fi intrat din nou sa-i spun ca pot sterge cu buretele tot ce ne-am spus, tot ce ne-am facut. In fond nu fusese nimic altceva decat niste vorbe spuse la nervi. In timp ce ne aparam fiecare orgoliul propriu. Am batut incet sperand ca nu va auzi. Am asteptat totusi timid, ca un copil care colinda si bate la prima usa. A raspuns tocmai cand ma intorceam sa plec. Ne-am privit in ochi cateva secunde dar acele secunde pareau foarte lungi. M-am apropiat mai mult iar ea mi-a luat capul in palme, mangaindu-mi tamplele si soptindi-mi un "iarta-ma" la ureche. I-am raspuns la fel de soptit spunandu-i ca ar fi bine sa uitam totul si sa o luam de la capat. Dupa cateva momente de liniste ne-am privit din nou in ochi, dar de data aceasta ochii zambeau, nu mai erau acei ochi tristi de dinainte. S-a apropiat de urechea mea si mi-a spus:
-Hai! Intra! muscandu-ma usor de lobul urechii. Apoi Rosemary imi facu cu ochiul si ma trase de cravata inauntru. In cateva momente ne aflam in camera ei jucandu-ne ca doi proaspeti indragostiti. Era jocul de-a dragostea. Ne sarutam si ne dezbracam incet unul pe celalalt, savurand fiecare clipa. Trupurile noastre tremuranda se bucurau unul de celalalt. Era cel mai frumos sentiment de pana atunci. Niciodata nu mai simtisem la fel. Noi care eram aproape dusmani cu cateva minute inainte, stateam acum si faceam dragoste nebuna. Rosemary gemea usor la fiecare secunda incat imi dadea aripi. Parca pluteam asupra ei iar corpurile noastre asudate se intelegeau de minune. Am continuat asa pana tarziu in noapte cand am cazut epuizati intr-un somn dulce tinandu-ne in brate unul pe celalalt. Aceea a fost noaptea in care am creat din dragostea noastra copilul ce avea sa se nasca opt luni mai tarziu din cauza unui soc suferit de Rosemary, soc in urma caruia a nascut prematur. Dar despre asta am sa va povestesc la momentul potrivit ...
Pentru concurs

2 comentarii:

Spune-ti parerea