joi, 23 aprilie 2009

La multi ani mai Gheorghe!


Am sa fac cateva urari altor cunostinte de ale mele :
Avram George-> poate mai jucam candva vreun biliard
Georgiana (Georgeta)-> cand ne mai plimbam prin meri?
Predut George-> poate mergem totusi la un meci...
Banica George Catalin -> de ce ai crescut atata baaaaa?
Adriana Giorgiana -> invita-ma la un suc.N-am sa te refuz ;)
Balan Alina Georgiana -> Nihil Sine Deo m-am facut mare si sunt recunoscator. Inca ma simt dator.
Ilie George -> traiasca seful. N-ai gresit cand m-ai angajat. Sper sa nu dezamagesc
Buzila George -> traiasca seful. Nu-mi mai spune Babi ca ma potolesc.
George Ganea -> lasa berea
Gica Iepure -> da ma gol...
Gheorghe -> bravo ma Casillas. Esti cel mai bun portar de la Flacara Filipestii de Targ
Mia Georgiana-> Mai taci si u ca m-ai innebunit de cap
Paraschiv George -> baga pe trei si sa intre tot. da si mie din banii aia multi!
Giorgian -> Acum ma duc sa sigilez tirul ala.
Gigi -> Mi s-a pus ampremta pe tine.
Paun Georgiana -> eu cu rodica am treaba, deci ce mai face Rodica?

Si multi altii. La multi ani tuturor si sa aveti parte numai de bine!

3 comentarii:

Spune-ti parerea