sâmbătă, 25 aprilie 2009

Tupeu fantastic...


M-am plimbat prin centrul orasului pentru ca a fost o zi frumoasa pe 24 aprilie. Am avut o intalnire dupa care am mai stat vreo ora si jumatate prin centru sa mai vad si eu lumea. Ba m-am plimbat, ba am stat pe bancute ascultand la zgomotul facut de apa din fantana arteziana.La un moment dat apar doua tiganci tinand in bratele lor una bucata puradel de pana-n doi ani, care se tot rugau de oameni sa le dea si lor un banut pentru ala micu' de parca ala micu fumeaza. Spun asta pentru ca le-am vazut peste ceva timp ca erau in pauza de tigara. Si in afacerea asta a lor am remarcat tupeul fantastic care este rodul unui cersit modern, inventat odata cu criza financiara sau poate de mai multa vreme. Pur si simplu mergeau la fiecare om si incercau sa-l convinga din vorbe sa le dea si lor ceva, iar acolo unde nu se induiosa omul era spurcat cu cateva injuraturi sau miniblesteme dupa caz. As fi vrut sa le fac o faza dar nu au mai trecut pe la mine. Vroiam sa scot portofelul sa ma fac ca le dau bani, si sa dau banii unei fete care statea pe banca, dar nu am vrut sa i se pare deplasat. Cat despre acest tupeu si aceste fiinte numai respect nu am. Pacat de copiii care se nasc si vor ajunge ca ele. Se pare ca nu vom scap niciodata de asemenea ciudatenii, ba chiar se vor inmulti. In cazul asta nu stiu ce sa accept mai repede: drogatii sau cersetorii de acest gen? Data viitoare am sa o intreb daca are paduchi. Macar sa-mi dea ceva in schimb deca vrea bani. Imi aduce aminte aceasta intamplare de o retea bine organizata de cersetori, care aveau fiecare cate o poveste de viata si un repertoriu bine stiut. De asemenea aveau si zona lor de actionare. daca vreti sa vedeti un film interesant atunci vizionati "Filantropica" caci despre el este vorba. Un film romanesc (parca nici nu se putea altfel) destul de bun la vremea lui. L-am vazut de 3 ori si tot l-as mai viziona.
PS: Intr-o zi am sa ma pun in pasajul Calioppe si am sa cersesc langa un cersetor de acolo. Sa vad reactii.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea