luni, 28 septembrie 2009

Cand dispare cineva . . .

Ce faci cand cunosti o persoana pe internet cu care stabilesti o stransa legatura fie ea si numai virtuala iar intr-o zi persoana aceea virtuala dispare fara urma de pe spatiul virtual?
Ce se poate sa se fi intamplat?
Sa fi fost rapita?
Sa fi fost bolnava o perioada lunga de timp?
Sa nu fi avut acces la net?
Sa nu fi avut timp sa dea semne de viata?
Sa fi murit sau sa fi fost ucisa?
Parca toate aceste intrebari pot fi posibile variante ale disparitiei acelei persoane. Ar mai fi ideea cu "s-a plictisit de mutra ta" dar in cazul meu aceasta varianta cam pica in proportie de 80% avand in vedere ca nimic nu mergea rau. Am toate aceste intrebari in minte de fiecare deata cand cineva dispare din spatiul meu virtual asa fara urma, fara niciun semn de viata. Ce pot crede acum? Ca si-a pierdut viata? Ca si-a pierdut memoria? Ca si-a pierdut integritatea corporala? Ca a plecat pentru o perioada foarte lunga? Ca este rapita? Sunt destul de multe variante, toate sumbre si destul de crude, caci la alte variante mai cuminti nu-mi vine sa ma gandesc pentru ca le dau prea putine sanse in a fi posibile.
Mai astept sa vad daca apare sau daca da vreun semn de viata in spatiul virtual asa cum am mai avut ocazia sa mi se intample.

2 comentarii:

  1. Asta e un subiect bun, de multe ori ocolit.
    Si eu am legat faimoasele prietenii virtuale. Pe unele dintre ele le-am transpus si in viata reala, desi drumul nu a fost tocmai ieftin.

    Referitor la cei care dispar dintr-o data, or avea ei un motiv pe care nici nu se sinchisesc sa-l coaca bine de tot cat sa le sune macar lor plauzibil.
    Ca sa evit chestiile astea nici nu mai intru pe mess. La ce folos? Sa leg prietenii online bazate pe transfer de mega? mai ales ca majoritatea se duc pe apa sambetei cand nu mai ai nimic atat de interesant de dezbatut, cand subiectele par a se epuiza (desi e greu de crezut).
    Eu intru o data la doua saptamani pe mess dar atunci tre sa-mi iau la vorba, pe rand, fiecare amic pentru care am totusi putin respect si obraz. Si iau unul iar cand incepem sa depanam amintiri sau ce-am facut intre timp, al naibii timp trece de nu-l simti. Cand sa zici sa mai alegi unul din lista pe care sa-l bagi in seama si cu care sa urmeze aceeasi procedura prieteneasca, realizezi ca e trecut cu mult peste ora normala si ca in scurt timp te vei retrage.
    Nu stiu ce sa zic, sunt multe ramificatii ale problemei. E mult de dezbatut.

    RăspundețiȘtergere
  2. INCA MAI COPILARESTI, CA LA 21 DE ANI NU ESTI MATUR ROTARELE.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea