luni, 25 aprilie 2011

Competitia fara sfarsit

Asa am numit-o eu de la inceput, de cand am vazut-o. Este vorba  despre o competitie numita Cupa-Pariu bet-at-home.com unde concurentii inscrisi in competitie au sansa sa castige un Porsche 911 la finalul competitiei. Competitia consta in plasarea de pariuri  in fiecare zi pe toata durata competitiei. Se poate pune un singur pariu pe zi, dar nu trebuie ratata nicio zi. Acum doi ani cand a inceput competitia, s-au inscris 20914 participanti, dinre care doar 276 au rezistat pe parcursul celor doi ani si aproape doua luni scurse de atunci si pana acum. Castigul nu este unul de neglijat, masina valorand la acea data 100000 de euro. Avand in vedere ca piata auto a pierdut  multe procente in vanzari iar  preturile masinilor au scazut, masina a devenit si ea una veche. Are cel putin doi ani vechime si va mai imbatrani in garaj pana ce va fi castigata de cineva. Probabil  ca cel care va fi pe faza zi de  timp de xspe ani fara sa aibe  vreo zi linistita fara de pariuri, va putea sa se mandreasca la un moment dat cu o masina expirata, pentru care si emisiile poate vor fi prea mari pentru timpurile ce urmeaza. Asa ca le urez rabdare maxima celor 276 de jucatori dintre care 6 romani, ramasi in competitia fara sfarsit si daca vor o masina sa si-o cumpere mai bine decat sa viseze la una. Chiar de nu ar fi ea Porsche, dar tot masina s-ar numi. 
Norocul meu ca nu m-am inscris!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea