marți, 5 aprilie 2011

Concert sub dus

Daca tot a intarziat sa vina, caldura aia  de peste 20 de grade pe care o astept eu, mi-am facut de cap sub dus, la temperaturi destul de ridicate, pe care pana si mie imi este greu sa le suport. Dar  macar asa sa-mi pot induce si eu  senzatia ca a venit primavara si este chiar aproape de a doua jumatate a ei.  Asa ca aseara am facut un dus prelungit de peste o ora, in care m-am rasfatat cu apa calda, calda, calda ca sa fac in ciuda "frigului" pe care il simt eu  afara de atata vreme.  Si am si cantat  cate ceva, ca dus fara acorduri muzicafoane de-ale mele nu se poate. Acum de dimineata pregatesc o noua iesire pe o vreme mohorata si care nu are  elementul esential pe care mi-l doresc eu tot timpul si anume un soare stralucitor, ale carui raze sa ma mangaie indeajuns incat sa nu-mi fie frig la adierea vantului.  Ma declar invidios pe cei care nu au friguri, asa cum se declara ei invidiosi pe cei ca mine care vara nu sufera de calduri. Totusi in ultimele sase luni, acestia din urma au avut parte de temperaturi placute pentru ei. Ar trebui sa urmeze ceva mai multa caldura ca sa ma multumeasca si pe mine. Ma duc totusi sa-mi fac un Frappe dar fara gheata ( e cam nonsens) fiindca racoarea de afara il face suficient de  racoros.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea