joi, 29 septembrie 2011

Buna dimineata Bartoli!



Azi am mizat pe Bartoli. Nu prea obisnuiesc sa joc eu la pariuri pe tenis, dar din lipsa de  evenimente si pofta de pariuri, am jucat si tenis de data asta. Numai ca Bartoli mi-a dat sperante desarte in meciul pe care l-a avut  in compania tenismenei Azarenka. Dupa un prim set in care mizasem pe Bartoli si care a fost marcat de cateva break-uri de ambele parti, fiind in cele din urma atribuit de Azarenka, am  continuat sa-i dau credit tot italiencei si in setul al doilea. Dar  Bartoli m-a lasat balta si a cedat primele 5 gameuri din al doilea set mult prea usor. Fata asta care se automotiveaza pe toata durata meciului si care da senzatia ca se antreneaza chiar si in meciurile oficiale, nu a reusit sa-i faca fata Azarenkai care a avut o zi nu numai inspirata ci si norocoasa. Sau poate aerul de la Tokyo nu ii prinde bine italiencei, care in setul al doilea a inceput sa se intreaca in sunete cu Azarenka. Totusi, dat fiind ca a castigat doua game-uri pe care pariasem ca le va castiga, nu o s-o injur prea tare ci doar ii strig raspicat: Buna dimineata Bartoli, a inceput meciul!


Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea