vineri, 2 septembrie 2011

Copie dupa asigurarea de viata

S-au gandit ei, mai marii primariilor (sau cel putin cei din Ploiesti) sa puna lumea pe drumuri cu inca o noutate. Copia dupa asigurarea obligatorie a locuintei, trebuie dusa la Centrul fiscal de care apartine fiecare cetatean detinator de locuinta. Asa ca si eu a trebuit sa trec in randul lumii care a primit somatie prin scrisoarea de la primarie si sa-mi confirm plata asigurarii prin prezentarea copiei acesteia la  Centrul fiscal. Asa ca am dat cateva telefoane ca sa aflu unde trebuie sa ma prezint, dupa care am mers sa fac o copie dupa asigurarea obligatorie de locuinta. Am mers in  cladirea care e folosita pentru activitati nenumarate, de langa ACR si am nimerit cu chiu cu vai una din usile care trebuieau deschise. Acolo vreo 7 functionare erau imprastiate in mod strategic sau nu  de fiecare parte a peretilor. Am mers sa-mi incerc norocul la una din ele care m-a indrumat la alta care se ocupa de zona mea. Nu a durat mult ca nu era coada, dar un minut cred ca tot am stat. Ma gandesc ce nebunie va fi acolo cand  vor fi ultimele zile de  prezentare a copiilor dupa asigurarea obligatorie a locuintei. Daca inca nu ati reusit acest lucru, ar fi bine sa va grabiti. Succes!
Cea mai ieftina asigurare costa 20 de euro. Eu am facut-o la Astra asigurari.

Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

Un comentariu:

  1. :)) imprastiate strategic ele, dar tu tot n-ai nimerit la cea potrivita.
    Oricum, cred ca indiferent la care te duceai mai intai, sigur erai trimis la un alt birou, asa se intampla mereu.
    Noi n0am primit "citatia" asta acasa, deci presupun ca nu chiar toata lumea tre' sa prezinte copia asta.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea