joi, 5 ianuarie 2012

La multi bANI !

Cam tarziu, dar e bine ca revin cu cateva idei, pareri personale si urari.  Vreau sa urez un calduros "La Multi Ani!" tuturor vizitatorilor mei si celor cativa cititori fideli si/sau infideli. Sper ca nu aveti asteptari prea mari de la mine, de la blogul meu, ca si eu si el suntem mediocrii sau poate chiar mai jos.  Unii nu stiu de ce am lipsit din peisaj o lunga perioada de vreme, dar va spun eu acum. Am avut un deces in familie si nu mi-a mai ars de scris atat de tare. Apoi m-am tot luptat sa scap de laringita care a  recidivat in anul ce tocmai s-a incheiat. Am capatat o oarecare sensibilitate la frig, asa ca iarna am nevoie sa stau cu gatul mai protejat decat o faceam in iernile precedente. Inca nu mi-a trecut 100%, dar sper sa nu mai am probleme.
Finalul anului   a fost oarecum bun, sunt foarte multumit ca am avut ideea   de a ajuta campania Radio Prahova "Jucarii pentru casa de copii" desi nu am putut fi de fata la eveniment. Totusi am inteles ca a iesit bine ceea ce ma bucura nespus. Multumesc pe aceasta cale celor ce au raspun pozitiv initiativei mele si au ajutat  prin diferite mijloace. Poate  ne va folosi cumva aceasta alaturare cu RpH, in cazul in care  noi bloggerii ne vom alatura in tr-o blogosfera prahoveana care momentan exista doar cu numele. Ar mai fi multe de spus dar voi reveni cu  totalul  evenimentelor intr-un post viitor, in care voi face rezumatul anului ce a trecut si scopurile pe care le-am atins sau nu. Pentru anul in curs am primit multe urari de sanatate, dar si o urare care mi-a placut  " La multi bani!". Sper sa fie  macar  pe jumatate valabila si in cazul meu si sa reusesc sa  fac ceva mai multi bani decat anul trecut. Nu vreau sa ma imbogatesc, ci doar sa am  suficient cat sa-mi ating obiectivele. Indiferent de sursa banilor. (castigati, primiti  sau munciti)


Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

Un comentariu:

  1. eu sper sa ne fie cu sanatate in primul rand anii!
    mai sunt si altele de care am avea nevoie, dar asta sa fie si de restul ne mai descurcam cumva intr-o oarecare masura!

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea