duminică, 29 ianuarie 2012

O plimbare lunga

AZi am avut de mers  pana in Mihai Bravu. Si cand spun "de mers" ma refer la mers pe jos. Desi cu un bilet  de RATP in buzunar, nu m-am indurat sa-l folosesc. Il pastrez pentru zile mai negre.  Asa ca in starea de somaj  tarziu in care ma aflu, sunt nevoit sa fac economie la economie. Mersul pe jos mi-a readus simtirea febrei musculare netrecute inca, dar de data asta am resimtit-o numai la pulpele superioare ale piciorului. Adica alea  de  la genunchi in sus. Nu stiu de ce doar acelea, ca la fotbal imi amintesc ca mi-am folosit cam toate grupele de muschi.  Revenind la mersul pe jos, care a fost destul de lejer aplicat, am constatat ca pot merge si mai incet la drum lung. De obicei  as fi facut pe acea portiune 50 de minute, pe timp normal cei drept, adica fara sa merg cu prudenta pe trotuarele  acoperite de zapada si gheata. Azi am facut  o ora si  jumatate la intorsul catre casa. Am constatat numai ca sute de ploiesteni nu  si-au curatat trotuarul din fata  curtii ceea ce le-ar putea  aduce o amenda (daca  cunosc eu bine legea asta) si  turturii  n-au nicio problema in sta agatati de orice  streasina sau acoperis  care le ofera posibilitatea.



Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea