luni, 30 ianuarie 2012

Asta e bilantul care-mi place

Iata in  poza pe care am atasat-o  cat de bine am inceput azi ziua de pariuri. Nu m-am uitat degeaba la un meci de baschet si la unul de tenis. Fetele din Coreea de Sud au inscris  cu un punct mai mult decat aveam nevoie pentru a castiga toate cele 3 pariuri  puse la total puncte in meci. Desi favoritele mele au pierdut meciul (Shinhan S'Birds)  au reusit sa  inscrie suficiente puncte incat sa-mi aduca un profit de 127 de lei, la 150 de lei pariati. Apoi a urmat  tenisul pe suprafata hard, unde  doi baieti au facut echipa pentru a-i invinge pe adversari in al doilea set. Cota ca ei sa castige setul al doilea a fost de 3,25, iar la afacerea asta am castigat 202,5 lei in plus, pariul fiind de 90 de lei.  A mai fost si pariul pus pe Florent Serra care si-a adjudecat primul set si mi-a adus  si el  aproape 10 lei profit in cont.  Fotbalul insa nu m-a multumit. Am pierdut 70 de lei din 3 pariuri, care inca nu au fost validate si de aceea nu apar in bilantul din poza.  De aici si   faptul ca nu prea imi place sa pariez pe fotbal.  Castig net in  intervalul 10:10 - 13:10 este de 269,69 lei pe BET365. Mai am insa 32 de lei castigati si pe Bwin. Si acum ma dau lovit si plec la o carciuma buna, ca sa scap de valul parioristic si sa nu pierd  banii astia facuti atat de usor. La acest lucru din pacate sunt expert. Sper sa revin la fel de entuziasmat si mai tarziu.



Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

Un comentariu:

  1. acum vad ca nu-ti mai ajunge nici 1 de 69, ai crescut la 2 de 69 :)) ma duce pe mine gandul mai departe, dar ma abtin :)

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea