joi, 2 februarie 2012

Care este sensul vietii ?

Intrebarea   asta ma macina de ceva vreme, de cand nu prea  imi merge bine pe niciun plan.  Si tot in ultima perioada am si vazut  mai multe documentare pe tema asta. Pur si simplu intamplator le-am vazut,  fara sa-mi propun sa  vizionez asa ceva. 
Uitandu-ma in jur   vad cum  orice planta, animal  sau alte vietati, urmeaza un ciclu  asemanator, prinzand viata, crescand, inmultindu-se iar in cele din urma stingandu-se din viata. Asadar raspunsul este undeva  in jurul acestui ciclu. Dar pe mine ma nemultumeste acest raspuns. Ce-i cu asta? Ce daca ne nastem, crestem, ne inmultim si la urma murim?  Care a fost la urma urmei scopul  acestui ciclu?
Ca si raspuns al nedumeririlor mele am primit in casuta postala, fara sa comand in prealabil, un plic verde  in care  parea ca se gaseste raspunsul la ceea ce ma roade pe mine si poate ca pe multi alti pamanteni. Plicul continea cateva hartii, iar pe doua dintre ele statea scrisa intrebarea: Care este sensul vietii? Iar mai jos ca si completare poate: Nu vei  gasi fericirea, pana nu vei descoperi care este sensul vietii! (cam asta era formularea)
Care va sa zica nu sunt singurul care-si pune intrebari existentiale. Si pe buna dreptate zic eu. Ca asa suntem noi oamenii, mai necredinciosi si curiosi din cale afara. Eu unul as vrea sa stiu, care este  scopul meu in viata, pe aceasta planeta si in acest Univers. Ca sa ma comport ca atare. Dar pana nu-l descopar, probabil ca nu voi fii fericit pe deplin.
Plicul verde avea raspunsul la aceasta intrebare, in citirea corecta a Bibliei. Eu personal cred ca nici dupa aceasta  etapa nu as fii convins care este scopul  si sensul vietii. :(




Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea