joi, 9 februarie 2012

Bancuri vechi cu umor negru

- De ce ai lipsit de la şcoală Ionică?
- A murit bunicul, doamna învăţătoare.
- Când a murit?
- Luni. Dar l-am înmormântat  vineri.
- Şi de luni până vineri, ce aţi făcut cu el?
- L-am ţinut în geam ca să vină poştaşul cu pensia! :-) 

După o furtună mare, doi canibali  tată şi fiu, găsesc pe plajă o tânără blondă superbă.
- Tată, hai să o mâncăm acum cât e fragedă!
- Nu fiule! Pe asta o păstrăm pt noi. Hai repede acasă să o mâncăm pe mă-ta! :-)

- John, zice lordul, lămâia are pene?
- Nu domnule, de unde să aibă?
- Atunci  să şti că iar am stors papagalul în ceaşca de ceai!

Două babe în cimitir îşi vizitau răposaţii.   
- Tu câţi ani ai Leano?
- Cu voia lui Dumnezeu fac 84.
- Dar tu Floareo câţi ani ai?
- Eu merg pe 96!
- 96?! Şi te mai întorci acasă?

- Ce scrie la intrarea în aeroportul internaţional din Somalia?
- Bine aţi venit, mânca-v-aş!

- Tăticule! Crezi că o mai găsim pe bunica? - Taci şi sapă!

- Domnule doctor, plătesc oricât pt a avea penisul până în pământ!
- Se poate rezolva, dar trebuie să-ţi tăiem din picioare. . .

- Dl doctor, nu ştiu de ce mi s-a umflat penisul!
- Stai liniştit se rezolva!
- Trebuie operat?
- Nu. Nu-ti face probleme, se  usucă şi cade singur. 

- În sfârşit l-am dezvătat pe soţul meu să-şi taie unghiile?     
- Ei, cum aşa, i-ai pus ceva amar pe degete!
- Nu, i-am ascuns proteza. . .

- Chelner? Ai picioare de broască?
- Nu domnule? Aşa merg eu mai săltăreţ.

- De ce calibru să fie gloanţele?
- De calibru potrivit domnule, pt o femeie  în vârstă, nici prea slabă, nici prea grasă, şi cu gura mare. . .

- Vecine, zice un estetician, adu-o pe soţia ta la mine şi o rezolv eu. E atât de urâtă că o latră toţi câinii. Nu te costă mai mult de 1000 de lei, că ne cunoaştem.       
- Nu merge, am vorbit deja cu un vânător şi a zis că mi-o împuşca el pt 100 de lei.



Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea