vineri, 10 februarie 2012

Un pleonasm ciudat

Cineva a ajuns pe blogul meu printr-o cautare google. Nu stiu exact ce-si dorea sa vada, sau sa citeasca, dar stiu ca a  comis un pleonasm in cuvintele cu care a cautat. Cautarea se referea la " Oana Roman grasa". Pai din cate stiu eu singura Oana Roman  persoana publica in Romania este Oana Roman fiica fostului premier al Romaniei. Iar acum nu sunt rautacios, dar nu-mi amintesc ca Oana Roman sa fii fost  altfel in afara de grasa vreodata de cand apare  public. Asadar cel mai probabil este vorba despre un pleonasm in aceasta cautare.

 
Daca   va ganditi ca sunt eu rau, priviti poza. Oana Roman a fost si mai grasa de atat, dar acum cred ca a mai slabit putin fata de poza de mai sus. Insa tot  rotunjoara ramane,  pana cand va reusi sa fie macar apropiata de silueta Andreei Marin Banica. Sa nu ziceti iarasi ca sunt rau, ca i-am dat un etalon  care nu mai e la prima tinerete, deci ar fi  mai probabil ca Andreea Marin Banica sa fie  mai voluptoasa la varsta ei. Si totusi nu este.
Si ca sa elimin orice suspiciune a unora, mie chiar nu-mi plac exclusiv blondele. Nicidecum TOATE blondele.

Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea