sâmbătă, 18 februarie 2012

Cel mai smecheresc cos din cate am vazut

In meciul de baschet feminin dintre Shinsegae Coolcat si  Woori Hansae din campionatul sud-coreean s-a intamplat sa se inscrie cel mai smecheresc cos  pe care l-am vazut eu de cativa ani de cand ma  tot uit intr-una la  meciuri de baschet. Ultima  faza a meciului, cand nimic nu  mai conta, a adus inca un cos de doua puncte, inscris insa miseleste. Coordonatoarea de joc a echipei Shinsegae Coolcat avea mingea. Mai erau 14 secunde din meci si  implicit din ultimul atac. De obicei in baschet, cand  nimic nu mai conteaza intr-un meci,  nici nu se mai arunca la cos. Se iroseste ultimul atac, timp in care  jucatorii isi dau mana, se imbratiseaza, se bucura, etc.  (de parca nu ar avea timp de toate astea, dupa  scurgerea timpului regulamentar de joc) Ei bine,  coordonatoarea de joc, face semn  jucatoarei adverse care o  marca, sa nu se mai agite ca  nu mai are de gand sa atace. Adversara se retrage, se intoarce cu spatele si se indreapta catre alta zona a terenului. Mai raman 8 secunde de atac, timp in care coordonatoarea gazdelor paseaza la marginea semicercului. De acolo mingea pleaca la o alta jucatoare complet nemarcata sub panou. Ma temeam ca nu o sa mai arunce la cos. Dar spre placuta mea surpindere  femeia a aruncat la cos si a inscris doua puncte nesemnificative pentru scorul echipei, dar semnificative pentru statistica ei si pentru  statistica mea parioristica. Ea a acumulat doua puncte in cartea ei de jucatoare (nimeni nu o sa-si mai aduca aminte cum au fost inscrise, cand se va transfera la alta echipa)  eu am castigat cu aceasta ocazie 140 de lei iar gestul ei o sa-l tin minte mult timp de acum inainte.  Nu pentru faptul ca m-a ajutat sa castig pariul, ci pentru faptul ca a inscris contrar regulilor nescrise ale baschetului, intr-un moment cand nimeni nu se mai  apara.  Asa mi-a suras mie norocul in aceasta dimineata, iar daca nu  se mai inscriau cele doua puncte, aveam sa trag greu de tot pierderea pariului. Nu de alta dar pariasem cea mai consistenta suma din ultimele doua zile pe un singur pariu (150 lei). Ceea ce nu ma avantaja prea tare. Pot spune ca faptul ca a inscris, m-a facut mai degraba sa castig 290 de lei, nu doar profitul 140 cat am declarat mai sus. In sfarsit un pariu castigat la limita pozitiva, adica la jumatate de punct  diferenta.



Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea