marți, 7 februarie 2012

Alarma falsa

Astazi am iesit din casa de urgenta ca auzisem de un targ de joburi in centrul orasului. Asa ca m-am echipat si am  ajuns repede in centru. Dar totusi targul  de joburi se  stransese si plecase cam devreme dupa cum am aflat de la o doamna de la intrarea in Sala Sindicatelor. Si mi-au dat si lacrimile dar nu neaparat de dezamagire, in ciuda faptului ca as fi vrut sa vad macar ofertele, cat din cauza  viscolului care  suiera pe langa capul meu, ducand cu el valuri de zapada de pe acoperisurile cladirilor. Asta nu m-a impiedicat insa sa merg pe jos la intoarcerea catre casa, fiindca am ajuns intr-un moment in care si 1, 6 lei  insemnand pretul unei calatorii cu transportul in comun in Ploiesti, sa mi se para mult. Acum fie vorba intre noi, chiar si cand aveam salariu preferam mersul pe jos  decat sa dau banii aceia pe o simpla hartie si pe un drum cu 10-15 minute mai scurt. Am ajuns acasa si am mai bagat niste CV-uri pe internet, poate poate vor incepe sa sune telefoanele...



Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea