vineri, 29 iunie 2012

Ai bilet? Primesti amenda?

Asta e o dedicaţie pentru o domnişoară care a fost prinsă cu biletul necompostat în RATP. Ţin să precizez că şi mie mi s-a întâmplat să fiu prins cu biletul în mâna dar necompostat, dar nu am plătit amendă (cum a facut ea) pentru că am ştiut să negociez cu controlorii. Pur şi simplu eram prea obosit, m-am urcat în troleu şi m-am aşezat pe scaun. Chiar atipisem când m-a tras cineva de mână ca să mă întrebe dacă am bilet sau nu. Holograf Balada controlorului, piesa extrasa de pe albumul Holograf 69% unpluged Versuri Holograf Balada controlorului te trezesti la sase fara un sfert si-ti dai seama c-ai intarziat. iti pui rapid puloverul pe dos cafeaua nu ti-o mai bei in pat. si alergi dupa masina si te urci intrun picior, compostorul e departe si cand nu te-astepti vine un controlor. refren: ai bilet? ba nu, ba da, ba nu, ba da ai bilet? ba nu, ba da, ba nu, ba da ai bilet? ba nu, ba da, ba nu, ba da ai bilet? ba nu, ba da, ba nu da... daca esti norocos si scapi necontrolat si rasufli din plin usurat si-ti promiti ca nu se va mai repeta si-altadata, bilet sigur iti vei lua dupa-o statie sau doua vine iar un controlor si cu vocea lui suava te-ntreaba incet suspinand usor ai bilet... Sursa versuri: Bestmusic.ro

Un comentariu:

  1. pe mine m-a amuzat pe de o parte , iar de cealalta (nu stiu care anume)m-a facut sa ma simt jenata, ca nu obisnuiesc sa merg pe blat.
    Dar oricum nu as fi stiut cum sa negociez cu Nea Vasile, asa am inteles ca il chema pe controlor. Si nici tu nu ti-ai demascat "strategia" vad. :)

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea