marți, 5 iunie 2012

Merita sa reincarci tonerul?



Timpul inseamna bani spune englezul si mare dreptate are pentru ca vrem sau nu vrem un lucru este cert: nu putem merge la piata sau oriunde in alta parte si sa cumparam timp. De aceea parerea mea este ca daca apelam la incarcare toner in loc sa cumparam unul nou este o pierdere de timp, mai ales cand este in joc propria afacere. Sa ne gandim putin la dezavantajele reumplerii unui toner. Incepand cu scoaterea tonerului din imprimanta si terminand cu introducerea lui in imprimanta, trebuie sa parcurgem mai multe etape. Mersul la centrul de reincarcare care ne costa bani in plus folositi la transport. Timp pierdut al nostru sau al angajatului atat cand merge la centrul de reincarcare sa lase tonerul cat si atunci cand merge sa il ia inapoi. Asadar se fac doua drumuri dus-intors in care se consuma bani si timp. Acum sa ne gandim la calitatea reumplerii care poate lasa de dorit deteriorand tonerul sau calitatea functionarii acestuia. Iar atunci cand lucrezi intr-un birou si esti presat de timp, functionarea incorecta a tonerului este unul dintre lucrurile care te sperie cel mai tare, pentru ca actele si facturile nu prea se scriu de mana.

Cel mai bine este sa folosim un toner nou si original de fiecare data cand se termina cel in uz. Astfel eliminam neplacerile care pot aparea in situatiile descrise mai sus, in cazul reincarcarii tonerului. Pentru persoanele care se respecta si respecta si afacerea de pe urma careia castiga bani recomand sa ia in considerare TonerEurope.ro atunci cand vor sa cumpere un toner. Cel mai probabil veti fii multumiti de oferta si modul de livrare. Si inca ceva: aveti de ales dintr-o gama variata de marci de toner, fie ca vreti toner Samsung, toner HP sau toner Canon

Pentru ca inainte de toate trebuie sa fie calitatea, cea care tine clientii aproape si atrage altii noi, recomand folosirea tonerelor noi in detrimentul incarcarii acestora, la fel cum recomanda si producatorii de altfel.

Un comentariu:

  1. Am cumparat un cartus original Samsung in urma cu vreo 7 luni ca sa-l am de rezerva. Ieri l-am desfacut sa-l pun in multifunctional. Dau sa printez ceva si-mi scoate cu 4 linii de-a latul paginii. Mai dau vreo doua printuri la fel. Il pun pe cel vechi scote fara cele 4 lini. Ma uit atent la cilindru cartusului nou si are o linie (nu este o zgarietura ci ca o lipsa de depunere) pe toata lungimea lui. ;( Am desfacut ambele cartuse si am inlocuit cilindrul din unul in altul si acum functioneaza perfect. Mentionez ca ambalajul a fost sigilat si are holograma Samsung. Firma de la care am cumparat cartusul nu mai exista. Morala: NICI CU CARTUSELE ORIGINALE NU ESTI SIGUR DE O FUNCTIONARE OK. SI IN SITUATIA MEA AM PIERDUT MULT MAI MULT TIMP, DE NERVI NU MAI VORBESC. Culmea a fost ca aveam nevoie urgenta sa listez mai multe documente si la acea ora nu aveam de unde sa mai iau alt cartus.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea