sâmbătă, 6 iunie 2009

Cat poti fi de oau!

Daca m-ai intreba cum mi-as dori sa arate jumatatea mea nu stiu ce ti-as raspunde. Nu am un model anume, doar ca imi plac fetele frumoase. Bine bine, tuturor baietilor le plac fetele frumoase,dar nu pe toate le-ar dori drept prietene. Pentru mine conteaza foarte mult la o fata modul in care gandeste. E bine sa aiba ceva in cap si sa aiba idei bune. In fine.... de retinut ca cel mai important lucru pentru mine intr-o relatie este caracterul fetei si nu fizicul ei. Si totusi hormonii iti alearga agitati in tot corpul cand vezi o minunatie de fata si mai ales pe care ti-ai si dori-o ca prietena. Sincer sa fiu cunosc multe fete frumoase dar nu ma vad langa ele , insa fata din imaginea de mai jos imi trezeste simturile cand ma priveste. Nu o cunosc "face to face" dar din discutiile pe mess imi pare o super fata si frumusetea ei este izbitoare pentru mine. Asadar acord nota 10 in relatia fizic-caracter acestei minunatii de fata pe care sincer mi-as dori-o langa mine. Offf daniela .... cat poti fi de oau!

Un comentariu:

Spune-ti parerea