duminică, 14 iunie 2009

Ma bate gandul sa-mi iau masina!

Am avut acum aproape doi ani de gand sa-mi iau o masina. Si vroiam sa o iau si noua, dar nu a fost sa fie. Am pierdut o afacere buna si nu am mai facut rost de bani. Acum ma gandesc din nou sa-mi iau o masina, dar de data aceasta second-hand. Ma gandeam sa fie un Peugeot macar 206 cam din 2003 asa. Sa dau vreo 8000 pe el si cam atat. Masina mea preferata e Wolsvagen passat insa nu am bani de unul si nici in datorii mari nu vreau sa ma bag. Oricum eu zic acum ca as vrea peugeot dar si ala e scump, asa ca am sa raman cel mai probabil la ceva mai simplu. Poate o Dacie Solenza sau vreun matiz...ca si o masina de 3500-4000 de euroi merge pe drum. Am mai visat eu sa-mi iau Toyota dar erau doar vise. Nu ca Toyota ar fi vreo masina prea tare dar la Yazaki unde am lucarat faceam cablaje pentru Toyota Yaris, pentru Citroen si pentru Peugeot a si sa nu uit...pentru Ford Fiesta. Poate d-aia sunt mai atras de masinile astea... Totusi numai vise. Cred ca tot ceva DAcie sau MAtiz ma asteapta deocamdata.

2 comentarii:

  1. la vreo 4000 E,iti poti lua si un Opel Astra,acum cand nu se prea mai inghesuie lumea sa cumpere masini,au scazut preturile si iti poti lua o masina destul de buna la un pret aproape ridicol.Bafta.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu ma pricep asa mult la masini..dar si eu vreau sa-mi iau..
    si masina mea preferata tot Wolsvagen passat si audi a6 si un bmw foarte tare :( dar scumpe toate.. :<

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea