marți, 11 august 2009

Serialul Yazaki. Episodul 5







... Am ajuns la Yazaki Summer Party cu un prieten care insa nu a stat prea mult pentru ca nu se simtea in largul lui. Am ramas cu Adriana Yaz2, si dupa ce ne-am dat pe sfoara cu scripete, am mers sa ne dam pe alte sfori, facand un fel de alpinism utilitar ;). Apoi ne-am cumparat ceva de mancare si dupa ce am mancat ne-am dat in leagan si intr-un balansoar mare, apoi iar in leagan... Ne-am inors la scena unde ansamblul folcloric isi terminase reprezentatia pe scena, lasand locul micutului Willmark care a facut un show de show. A fost prima data cand l-am vazut intr-o astfel de situatie si m-a surprins prestatia buna a lui. Bineinteles ca a cantat din piese internationale consacrate(cred ca nici nu are un repertoriu propriu) pe care lumea s-a simtit bine si s-a distrat foarte tare. Micutul Will a avut si o coregrafie interesanta, a dansat impreuna cu publicul si a cantat printre ei. Dansatorii si dansatoarele lui au oferit de asemenea un show de exceptie avand in vedere acel eveniment destul de restrans. Dupa ce am dansat si ne-am distrat pe show-rile lui Will si a lui Nico Am plecat la gradina zoologica. Desi era inchis ne-am descurcat sa vizitam ce era de vizitat. Am stat si in parcul din interiorul gradinii zoo unde ne-am dat in caluti pe arc (pentru copii desigur) iarasi in balansoar si iarasi in leagan, apoi am vizitat toate animalutele, cel mai mult captandu-ma strutii (unul dintre ei m-a speriat rau dupa ce ii dadusem sa manance) si papagalii (era unul foarte mare care repeta ce ziceai. A da si mai erau leii care scoteau niste sunete infernale caci erau in perioada de imperechere. Seara ne-a prins pe la zoo, reusind sa plecam cu ultimul autobuz care se intorcea in oras.
Cam atat de la acel eveniment dar ar mai fi de adaugat ca de atunci am tinut legatura cu Adriana Yaz2, despre care am sa va mai povestesc in episoadele viitoare.
In timpurile acelea cand productia atingea cote destul de inalte si munca devenea din ce in ce mai rapida, sefii de tura obisnuiau sa opreasca oameni peste program pentru a nu avea probleme cu productia, pentru ca toata linia sa mearga fara intreruperi si fara probleme. Astfel am inceput sa stau peste program cate 4 ore pe zi, in vreo doua sau teri zile pe saptamana, cand ma simteam in stare. De asemenea sambata se lucra, fiind platita dublu adica era ca si cum lucram doua zile in loc de una. Asa a inceput goana dupa bani, facand tot posibilul sa-mi cresc salariul care era destul de mic pentru munca pe care o prestam. Imi convenea sa raman peste program cele 4 ore mai ales ca din 4 ore cu care eram pontat in plus, lucram practic numai 3 ore si 20 de minute si mai ales lucram mai putin ajutand doar colegii de pe schimbul urmator, nu facand pasul intreg.
In perioada aceea am inceput sa am probleme cu Tiganu' care obisnuia numai sa injure si sa recurga la loviri usoare cand simtea ca nu are replica la mistourile facute de mine. Eu de fiecare data stateam in banca mea, pana cand incepea el sa zica ceva de mine si ma atata sa dau replica. Iar eu il faceam din vorbe, facandu-l de ras in fata colegilor lui. Lucrurile au degenerat in cateva randuri facandu-ma sa ma cer pe alta tura la sefa cea mare. Sefa nici nu a vrut sa auda sa ma dea pe mine m-ai ales ca Tiganu' ii mai facuse probleme in repetate randuri. El de fapt era un baiat bun dar cateodata vorbea prea mult si spunea numai prostii, ducand discutia catre o cearta concreta. Jumatate dintre colegii de linie nu vorbeau cu el din aceasta cauza. In cele din urma dupa multe insistente sefa ne-a dat pe amandoi in training (sala de pregatire, acolo unde era profa) de acolo urmand sa fim repartizati in alte sectii.(despre acest lucru am sa vorbesc in episodul urmator).
In tot acest timp cat am stat pe Yaris (aproximativ 6 luni) am avut si vreo 4 elevi pe care a trebuit sa-i invat la randul meu, exact asa cum am fost eu invatat de ceilalti. Am avut 5 elevi daca imi aduc aminte bine, dintre care erau 3 femei si 2 barbati. Femeile s-au acomodat atat de repede incat nici nu ma asteptam. Ori eu am fost profesor bun, ori fetele au fost prea bune. Era foarte interesant sa faci pregatirea unui om care avea dublul varstei tale, cum era cazul meu. Imi placea foarte mult mai ales ca ma ajutau si puteam sa stau sa lucrez mai lejer...

Din episodul urmator:
-> De la clamp la alt pas
-> Din nou in training
-> Zile grele pentru Pustiu
-> Un nou inceput, o noua arie.
Va Urma

Un comentariu:

Spune-ti parerea