duminică, 30 august 2009

Super petrecerea Radio Prahova

Duminica 23 august
M-am trezit destul de devreme, am intrat putin pe net si apoi am plecat in centru sa ma intalnesc cu o "Adriana" din multele Adriane pe care le cunosc. Ma cam urmareste acest nume. M-am intalnit si am plecat catre sediul Radio PH de unde se pleca cu autocarul pus la dispozitie de ei, catre un parc organizat in padurea de la Paulesti. Am ajuns acolo pe la ora 13:45 si in jurul orei 15:00 s-a plecat catre Paulesti. Am intalnit acolo cateva vechi cunostinte. Nu ma asteptam sa fie atat de putina lume, avand in vedere ca Petrecerea a fost foarte promovata la radio. Dupa o gustare de floricele de porumb si strangerea a inca cativa ochelaristi (ca era o petrecere in cinstea ochelaristilor) s-au facut inscrieri pentru primul concurs. Unul de tenis de masa. S-au facut echipele si s-a jucat simultan la doua mese. O competitie pentru fete una pentru baieti. Cel mai interesant duel la tenis de masa a fost intre Nea Grigore si Nea Stefan doi batranei care au oferit un spectacol inedit. Dupa o inspectie a instrumentului de joaca nea Grigore da drumul la joc reusind sa faca spectacol intr-un meci mai echilibrat decat toate celelalte la un loc. Eu am avut de infruntat cel mai mare oponent (in gabarit) eu fiind de 3,3 ori mai mic la categorie decat el.
La feminin disputa a fost una haioasa, fetele jucand ceva baseball mai degraba decat tenis de masa. Servele erau lansate prin aer lasand posibilitatea ca mingea sa fie luata de vant pana sa ajunga sa fie lovita de paleta. Eu am avut parte de un adversar net superior mie care mi-a aplicat niste serve desavarsite, aproape imposibil de returnat. Mi-a parut rau ca nu a castigat, fiind invins foarte usor de urmatorul adversar pe care l-a intalnit si care ce-i drept a fost si castigatorul la masculin.
De aici s-a trecut la cursele de ATV. Curse contra timp, pe care fetele le-au inaugurat si care mi-au dat mari emotii. Fetele au fost mai neindemanatice dar niciuna nu a lasat pagube sau accidente in urma ei spre deosebire de baieti. A durat foarte mult aceasta competitie, fiecare concurent avand la dispozitie o cursa de acomodare si doua contra timp. Majoritatea concurentilor au fost la prima incercare cu ATV-ul, si cu toate acestea nu a existat decat un incident care insa nu s-a soldat cu victime omenesti ci doar un copac scuturat de frunze si de praf. La baieti concursul a fost castigat la proba de departajare de Andrei (vezi foto) care este pasionat de motoare, reusind insa sa castige la limita in fata unui incepator. Si la aceasta proba a participat Nea Grigore care a facut din nou o figura buna, uimind publicul care se stransese sa vada competitia. A urmat concursul de paintball, unde doua echipe trebuiau sa se dueleze, castigand cei ce ramaneau in picioare, adica cei ce impuscau toti adversarii. Costumati foarte frumos in haine de camuflaj am inceput joaca. Mi se inmuiasera picioarele cand am vazut vanataia unei fete (Flori, fata in rosu , vezi foto) si ma gandeam ca trebuie sa doara al naibii de tare. A venit si randul meu. Auzeam bilele care trosneau scandurile dupa care stateam pitit si simteam adrenalina. Am luat totul in serios de parca as fi murit in realitate. Cineva a strigat ca m-a impuscat dar eu nu am iesit pentru ca nu simtisem nimic. (inca mai cred ca nu am fost impuscat) Totusi echipa din care am facut parte a luat bataie.
Ultima provocare si competitie a zilei a fost concursul de mima, concurs in urma caruia se formau cuplurile care puteau castiga o excursie la Milano. Competitia a fost foarte antrenanta si foarte placuta in care timpul necesar ghicirii cuvintelor era cel mai mare dusman al echipelor. Acest ultim concurs a fost si cel mai interesant si cel mai lung care a incheiat o zi superba si o petrecere reusita.

3 comentarii:

Spune-ti parerea