luni, 22 noiembrie 2010

Noaptea Depeche Mode


Nu mai mersesem de multa vreme intr-un club. Cam de vreo 4-5 luni asa sa zic. Dar acum am mers intr-un club oarecare din Bucuresti. Oarecare pe naiba! A fost tocmai clubul unde imi place mie. In Fire, care nu e foarte tare dar mie imi place pentru ca a fost primul club unde se asculta muzica rock in care am mers. Si a fost o surpriza sa aud pe drum unde mergem, caci nu stiam dinainte. Chiar daca am fost obosit si in drum spre Bucuresti imi venea sa adorm, nu am lasat oboseala sa ma conduca intr-una din putinele zile din an cand merg intr-un club. Asa ca mi-am facut curaj cu o bere si am inceput sa ma destrabalez pe muzica Depeche Mode si nu numai. Desi nu cunosteam pe nimeni in afara de cei cu care am fost, m-am multumit cu faptul ca rockerii sunt mai amabili si nu te iau la bataie daca-i calci pe picior in timp ce dansezi, sau daca te alaturi lor ca sa dansezi. Si am avut ce vedea si de data aceasta. E drept ca rockerii din aceasta seara au fost mai cuminti decat cei pe care ii cunoscusem cu alte ocazii acolo. Tricouri normale, frizuri normale si comportamente destul de normale. Muzica suna in urechi, subsolul era tot mai neincapator, oamenii din ce in ce mai ametiti si fumul de tigara din ce in ce mai gros, dar nici asta nu m-a impiedicat sa ma distrez, ba chiar a fost distractiv sa dansez umar la pleata cu rockerii pe unele melodii. Dupa ce am stat in Fire pana la ora 04:30 am plecat un grup de vreo 14-18 de insi in alt club. De data asta in Kulturhaus un club foooarte mare, dupa cum mi-a lasat impresia. Aici am mers sa vizitam un depechist care nu a putut fi prezent la party-ul din Fire pentru ca era de munca in Kulturhaus ca dj. Asa ca i-am facut putina galerie iar el a facut un mic show special pentru noi. Am aruncat privirea in meniu si mi-a atras Mihaela atentia la o bautura numita Passport to hell sau Marijuana liquid, care costa numai zece lei. Sunt curios ce efecte dadea, dar desigur ca nu am incercat asa ceva. Nu are loc in meniul meu chiar de ar fi gratis. Aici s-a incins atmosfera mult mai tare decat in Fire. Melodii ca Lift me up sau Basul si cu toba mare au facut furori in publicul unui dj care parca ar fi concertat acolo. Pe melodia Basul si cu toba mare, s-a declansat dezmatul, fiecare impingand pe refren pe cate cineva. A fost foarte interesant momentul, ca atunci cand da Petrolul gol si galeria se trage-impinge de colo colo de parca s-ar lua la bataie. Am trait si acel moment si acum a fost cam la fel, numai ca era pe muzica. Si a fost chiar mai intens si nimeni nu a patit nimic. Pe Lift me up deasemenea s-a declansat nebunia, si ma uitam cum o sala intreaga, poate undev la vreo 500-700 de persoane (sper sa nu fi aproximat eu gresit) om langa om intr-o sala de 30-40 de metri lungime si cam 8-12 latime sarea in acelasi timp pe refren, simtindu-se bine si uitand de neplacerile pricinuite de traiul in Romania (acolo unde era cazul, ca in cazul meu).
In concluzie, ii multumesc Mihaelei ca m-a invitat si Irinei care a organizat si iar Mihaelei.

Un comentariu:

  1. hihihhi, cu placere !!
    O singura mentiune : ma indoiesc ca din pustimea din Kulturhaus sunt prea multi stresati de grijile traiului romanesc. Desi nu e un club exclusivist.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea